Review Casti Sony MDR-ZX660AP

Ca tot a fost blackfriday si ca tot imi doream o pereche de casti, am "profitat" de ocazie si mi-am luat o pereche de la Sony.



Le-am luat cu 200 lei si la prima impresie asta pare pretul corect, sa zicem un maxim de 250. Dar la 300 lei cat au fost si mai sunt in anumite magazine, mi se pare putin cam mult. Au o constructie buna in mare parte, cu unele plusuri si minusuri. La plusuri ar fi partile metalice si faptul ca par rezistente in timp; la puncte minus as putea spune ca imitatia de piele de pe pernite nu este de o calitate prea buna, cred ca intr-un an nu o sa mai arate prea bine; cablul nedetasabil este tot un punct minus.
Unii se vaitau ca sunt putin cam stranse pe cap, mie personal mi se par potrivite, nici prea slabe, nici prea stranse, si nu am capul mic.
Pe cablu exista un singur buton cu diverse functii, o singura apasare - play/pauza, doua apasari rapide - next, trei apasari - previous. Exista si o aplicatie Sony pentru telefon, pentru configurarea butonului dupa bunul plac. Am instalat-o dar inca n-am incercat-o. Pe spatele acestui buton, exista si un microfon pentru convorbirile telefonice. Nici pe acesta nu l-am testat inca dar promit sa revin cu detalii la acest capitol.
Nu am o experienta prea mare in domeniul castilor, acum mai am doua perechi de casti Samsung in-ear iar in urma cu ceva timp am avut niste casti Panasonic on-ear, nu-mi amintesc modelul dar nu excelau la nimic.
Calitatea sunetului - tot ceea ce o sa spun la acest capitol o sa fie tinand cont de pretul lor. Asadar, la 200 lei cat costa acum pe eMag, se aud foarte bine. Cu o tenta de bass pe care ajungi sa o indragesti destul de repede. Mediile si inaltele par exact cat trebuie pentru urechea mea
Am ascultat in general muzica in format flac de diverse genuri. De exemplu, noul album Enigma - The fall of a rebel angel, Metallica - Hardwired, Sia - This is acting, Mumford and Sons si altele. In format MP3 am ascultat diverse mixuri de la DJ Dark si alte melodii actuale. De fiecare data am stat cu ele pe urechi mai mult decat aveam intentia, castile reusesc sa "faca" muzica destul de prezenta si vie. Un alt aspect care mie-mi place, este faptul ca izoleaza foarte bine. Trebuie sa fie liniste totala ca cei de langa tine sa auda ceva; in zgomotul ambiental, nimeni nu stie ce asculti si cat de tare. Mai mergeau vreo 3 decibeli in plus dar si asa se aud suficient de tare. Oricum am in plan de achizitionare si un amplificator de casti, nu neaparat pentru aceste, ci, ca o investitie de viitor.
Ca o concluzie generala, recomand aceste casti la pretul de 200 - 250 lei cat este acum. Si da, sunt genul de casti care reusesc sa-ti redea sunete ale muzicii cunoscute pe care nu le-ai auzit pana acum, sau cel putin, le fac mult mai prezente.
Mai jos aveti cateva poze cu ele. Daca aveti intrebari, va raspund cu placere in sectiunea de comentarii











Comentarii

  1. Salut, folositor review-ul, dar stii ce nu inteleg,? Diferenta mare de pret la acelasi model dar culori diferite, spre exemplu intre culoarea din imagine si culorile portocaliu si albastru e o diferenta de 52 ron (uriasa, avand in vedere ca doar culoarea difera, nu detaliile tehnice), situatie similara si pentru restul culorilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca tine de stocuri sau ce se vinde mai mult sau mai putin. Ca si in cazul telefoanelor, in functie de culoare difera si pretul

      Ștergere

Trimiteți un comentariu